niedziela, 13 kwietnia 2014

Butelka na wodę

Na moje urodziny dostałam butelkę/ bidon na wodę firmy XD Design, taki jak na zdjęciu poniżej (wersja zielona):

Zalety:
- w miarę duża pojemność 600 ml
- funkcja "press open", czyli automatyczne otwieranie
- pasek (z którego i tak nie korzystam...)

Wady:
- akurat moja butelka jest jakaś felerna i przecieka
- średnio się sprawdza jeżeli chce się zrobić wodę smakową

Taka butelka służy mi teraz głównie jako bidon na rower; nakleiłam na niej moją tabelkę z formułą Karvonena, co się bardzo przydaje przy spinningu.

Z racji tego, że za oknem już wiosna, postanowiłam kupić sobie butelkę ze specjalnym filtrem na owoce (już niedługo moje ukochane truskawki!). Przeszukałam Allegro i inne strony, ale niestety mojej wymarzonej butelki nie było.

Znalazłam ją dopiero na stronie Blogilates, w cenie 16 USD plus przesyłka, co w przeliczeniu na PLN wyniesie jakieś 72 zł.



Myślę, że butelka warta swojej ceny. Wykonanie solidne i kolorowe, aż chce się wziąć łyka! Pojemność 24 oz. czyli 700 ml.

Każda butelka zawiera specjalną komorę, gdzie są umieszczane owoce i warzywa. Filtr w kształcie gwiazdy utrzymuje nasze owoce w jednym miejscu i tym samym ułatwia nam picie.

Dalej szukam w PL podobnych butelek, ale coś mi się wydaje, że takiej okazji jak ta to nie będzie...

3 komentarze:

  1. Mój bidon za 7zł też przecieka. Nie zawsze i nie wiem od czego to zależy. Zawsze po zamknięciu sprawdzam i nic nie leci a po kilku minutach sprawdzam jeszcze raz i już leci. Kiedyś wzięłam go na drogę do pks i zalał wszystko co szło zalać, czyli rzeczy w torebce, mnie i siedzenie obok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj.. to u mnie jest podobnie... Teraz juz nawet tego bidonu ze soba nie nosze, bo to jednak denerwuje i uzywam zwyklych malych butelek po wodzie. Tu przynajmniej mam pewnosc, ze jak zakrece, to bedzie zakrecone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna butelka do wody, a czy można do niej wlewać wodę prosto z kranu? Dużo butelek można też znaleźć na stronie MojaButelka.pl

    OdpowiedzUsuń