wtorek, 21 października 2014

Indoor Walking + mała wzmianka o mojej wadze :)


Zajęcia te odkryłam niedawno, w sumie przez przypadek. W związku z tym, że się przeprowadziłam na drugi koniec miasta, szukałam jakiegos klubu fitness, który byłby blisko.
Znalazłam taki, ale okazało się, że w ich grafiku nie ma mojego ulubionego treningu cardio - spinningu.

Poszłam więc na ten indoor walking, tak z ciekawości. Po pierwszym treningu przyznałam, że to nie ma za dużo wspólnego ze spinningiem :) ale kalorie i tak spala jak trzeba!

Poniżej dane z pulsometra z dwóch treningów indoor walking:

16.10.2014
avg hr 169
max hr 189
calories 552
fat 12,5g

18.09.2014
avg hr 161
max hr 190
calories 614
fat 16,2 g

Jak widać puls jest bardzo wysoki, jest to trening o wysokiej intensywności, budujemy tu swoją wytrzymałość i kondycje (wzmiacniamy nasze serce!). Nasza tkanka tłuszczowa jest spalana, ale i mięśnie są budowane. 

Muszę przyznać, że po pierwszych kilku razach trening ten bardzo mi się spodobał i będę starała się uczęszczać na niego narazie 2 razy w tygodniu. Z moją kondycją jest nie najgorzej, ale ten trening różni się od spinningu i chcę mój organizm przyzwyczaić stopniowo do takiego wysiłku. Może jak już będę się czuć jak ryba w wodzie, to zwiększę treningi do 3 w tyg :)

Plusy indoor walking:
- dużo straconych kalorii w krótkim czasie
- wzmocnienie organizmu, lepsza kondycja
- bardzo ciekawe zajęcia, brak nudy :)

Moja waga i wymiary:
Szczerze, to nie mierzyłam sie juz od lipca i jakoś dobrze mi z tym! Jeżeli chodzi o moją wagę, to dzielnie i niezmienne utrzymuje się ona na 53,6 kg :)

2 miesiące temu byłam u dietetyczki, ważyłam się na specjalnej wadze, gdzie wyszły mi następujące wyniki:

tkanka tłuszczowa: 23,7 %
woda: 52,8 %
mięśnie: 38,8 %
PPM (podstawowa przemiana materii): 1243 kcal
wiek metaboliczny: 16 lat (!)
kości: 2,1 kg

Bardzo się zdziwiłam tymi wynikami, obawiałam się w sumie, że może być gorzej, a tu proszę - metabolizm 16latki!






1 komentarz: