piątek, 31 października 2014

Moje TOP 5 na "przetrwanie" listopada



Pomimo coraz krótszych dni, zimna, przeziębień i złego samopoczucia, starajmy się wyszukać w tym miesiącu coś dobrego, zająć się tym, co przynosi nam radość i daje tzw. kopa :)

Poniżej 5 rzeczy, które napewno pozwolą mi cieszyć się z nadchodzącego miesiąca:

1) FITNESS
a konkretnie Indoor Walking, 2 razy w tygodniu (może częściej, jak mnie nie dopadnie lenistwo...). Ćwiczenia są świetnym źródłem endorfin i pozytywnej energii, poprawiają samopoczucie i zdrowie.

2) KSIĄŻKI
      Mól książkowy to ja. Czytanie książek weszło mi w nawyk i to bardzo. Na ten rok założyłam sobie, że przeczytam 24 książki, czyli 2 miesięcznie. Trochę mi zabraknie do tego wyniku (chociaż rok jeszcze się nie skończył, a zimnych wieczorów przybywa!), ale i tak jestem z siebie dumna J

3) HERBATKI
To chyba oczywiste, do dobrej książki pasuje gorąca herbatka i ciepły kocyk!

      4) SWIECZKI
    Dla dodania nastroju, ocieplenia wnętrza, poprawienia humoru - świeczki oraz zapachowe woski sprawdzają się tu idealnie! W dodatku w ręcznie robionych świecznikach J

      5)  DIY
Do it yourself - nic tak chyba bardziej nie cieszy, jak zrobienie czegoś samemu. Na ten sezon zaplanowałam sobie parę projektów diy, niektóre z nich są już zrealizowane:

- świecznik z cynamonem i anyżem
- kotek z wełny (metodą filcowania na sucho)
- przyborniki z puszek i sznurka jutowego

Projekty do zrobienia:
- choinka z piór
- wieniec świąteczny
- stroik



A Wy? Z czym kojarzycie listopad? 

Czy są to jakieś miłe skojarzenia, czy też jest odwrotnie?


3 komentarze:

  1. Z zimnem. Więc narzucam na siebie kocyk i się grzeje.
    No i listopad też mi się kojarzy z tymi wszystkimi bożonarodzeniowymi ozdobami w sklepach, co się człowiek z nich śmieje, a w grudniu ma ich dość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczescie poczatek listopada nas milo zaskoczyl i jest w miare cieplo.Oj tak.. Ozdoby swiateczne juz sie pojawily

      Usuń
    2. Ale ja w tym roku ozdoby robie sama, tyle frajdy i satysfakcji :)

      Usuń