wtorek, 8 marca 2016

Dzień Kobiet

Hej! Wszystkiego naj naj ;) Przede wszystkim kobietki, dogadzajcie sobie jak najwięcej, bo kto o Was będzie dbał? To my musimy najwięcej dbać o nasze zdrowie i samopoczucie, bo tak naprawdę to nikt nie zadba tak jak my same!

Ja z tej okazji zakupiłam sobie goździki (nie jest powiedziane, ze tylko faceci mają nam kwiatki dawać, chociaż to miły gest), bo tak jakoś tęskno mi za wiosną, a za oknem to narazie chlapa i zimno... 
Więc trochę koloru w domu nie zaszkodzi :)

Planuję pomimo pogody wybrać się na rower - ale taki na siłowni ;)
Jeszcze ćwiczenia siłowe odstawiam w tym tygodniu, może od następnego już powoli zacznę.

Dodatkowo wpadł mi do głowy taki pomysł, aby poddać się jednemu zabiegowi kosmetycznemu - szczegóły zdradzę niebawem ;)


Niemiłą niespodziankę niestety sprawił mi bank... Mają awarię i nie można zrobić żadnego przelewu, nie przychodzą smsy aktywacyjne..
A dziś z okazji Dnia Kobiet wiele sklepów ma promocje i darmowe dostawy... 
Chciałam zakupić Fit Magazyn - już sie pojawiło wydanie online, ale chyba muszę poczekać z tym do jutra, przez tą awarię...


Tymczasem lecę robić obiad :) A na drugie śniadanko był taki pyszny pudding chia z musem truskawkowym - pycha!

1 komentarz: