czwartek, 3 marca 2016

Tydzień na diecie


Hurrraaa, już ósmy dzień trzymam dietę! Zero podjadania słodyczy, zero alkoholu. Tylko i wyłącznie warzywa, owoce, kasze, ryż i trochę mięska i rybki :)

Kilka dni przed rozpoczęciem diety, ważyłam się w szpitalu (21.02) i wyszło całe 57,2 kg.

Na dzień dzisiejszy ważę 55,6 kg. Łatwo policzyć, że to całe 1,6 kg w 1,5 tygodnia!

Dziś mam trochę doła i jakiś taki spadek mocy i motywacji... Zaczyna się myślenie: Po co ja to robię, przecież i tak za dużo nie zdziałam, zachciało mi sie diety i wyrzeczeń... A po za tym to przecież teraz nie mogę ćwiczyć, więc to co robie sensu nie ma...

Jakoś próbuję to zwalczyć i się nie dać - a przede wszystkim nie podjadać! Bo te ciężko zdobyte 55,6kg na wadze może w szybkim tempie wtedy zniknąć!

Cieszę się niezmiernie, że dziś w końcu przyszedł kubek od GYM HERO :) i dołaczyli do tego fajne motywacyjne naklejki, od razu się humor poprawił i motywacja wzrosła :)



2 komentarze:

  1. dasz rade do dzieła:) a ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby :) mam 160cm wzrostu, takze wysoka to ja nie jestem ;)

      Usuń