wtorek, 1 marca 2016

W oczekiwaniu na treningi

Ćwiczycie? Trzymacie dietę?

U mnie niestety okres oczekiwania... Po zabiegu prostowania przegrody musialam odstawić aktywność fizyczną na kilka tygodni. Wczoraj dopiero minął tydzień od zabiegu, więc jeszcze przez następne 2 tygodnie odpoczywam.

Potem stopniowo chcę wprowadzać aktywność fizyczną do rozkładu dnia. Od 14 marca 30 minut rowerka (3x w tyg) przez tydzień. Jak już minie miesiąc od zabiegu postaram się wrócić do treningu siłowego, który rozpisała mi trenerka w lutym.

Już się nie mogę doczekać :)

Tymczasem trzymam dietę rozpisaną przez dietetyk. Niestety dieta ta nie została w 100% dobrze rozpisana... Pomimo, iż wypełniałam dosyć obszerny formularz, gdzie opisałam moję parametry, dotychczasowe żywienie, alergie itp. Pani dietetyk przysłała mi dietę na 1500kcal!
Na mój email, że to jest jakieś nieporozumienie, bo ja też będę ćwiczyła siłowo (co uwzględniłam w formularzu) odpisała, że tyle to mam jeść w dni nietreningowe, dodając, co też mam zjeść dodatkowo w dni treningowe...
Gdybym o to nie zapytała i stosowała dietę bezmyślnie, zapewne doprowadziłoby to do omdleń i zasłabnięć... 
Koniec końców dietę (która też i tania nie była) musiałam sobie sama dopasować do swojego organizmu...

Zastanawiam się, jak się będę czuła jak już zacznę chodzić do pracy i dodatkowo trenować....





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz