wtorek, 30 grudnia 2014

12 książek na 2015 rok

Uwielbiam książki! Ale takie prawdziwe, nie żadne ebooki, audiobooki.
Ja muszę książkę mieć, czuć, liczyć kartki, wertować :)

Dlatego dołączyłam do wyzwania achy ochy z książką i wybrałam 12 książek, które przeczytam w 2015 roku.
Niektóre książki są ze mną już od jakiegoś czasu, leżą sobie zamnięte w szafce i czekają na swoją kolej. Doczekać się jednak nie mogą, bo ciągle jakaś nowa książka zwróci moją uwagę i to ją zaczynam czytać.


Zrobiłam przegląd szafek i wynalazłam następujące książki:


Agatha Christie - Wczesne sprawy Poirota (przeczytana)
Książka od brata mojego chłopaka. Tak sobie leży i czeka, bo Agathy Christie posiadam prawie 40 książek... Z wymianki :)

Joy Fielding - Im Koma (przeczytana)
Książka po niemiecku, kupiona w outlecie książkowym w Niemczech. Z nią to była niezła historia, bo w między czasie zaginęła gdzieś, ale na szczęście się odnalazła :)

Sally Beauman - Die Liebe einer Unbekannten
Kolejna książka po niemiecku, wygrzebana ze strychu u rodziców mojego chłopaka. Już jakiś czas leży u mnie i czeka na swoją kolej...

Sandra Brown - Scharade
Kolejna znajdka ze strychu, również po niemiecku :)

Joanna Chmielewska - Lesio (przeczytana 14.01)
Książka z wymianki, o ile dobrze pamiętem była to wymiana książka za książkę.

Mike Gayle - Szkoda, że Cię tu nie ma
Książka od siostry, już ją kiedyś zaczęłam czytać, ale odłożyłam, więc już jej najwyższa pora :)

Stephen King - Lśnienie (przeczytana marzec 2015)
King to ulubiony pisarz mojego chłopaka, parę książek tego autora już przeczytałam, więc i na ten rok jedna pozycja się u mnie znalazla :)

Roberto Saviano - Zero zero zero (przeczytana)
Prezent pod choinkę - tegoroczną :)

John Green - Gwiazd naszych wina (przeczytana 19.01)
Prezent pod choinkę - tegoroczną :)

Charlotte Link - Nieproszony gość (przeczytana)
Prezent pod choinkę - tegoroczną :)

Eric-Emmanuel Schmitt - Papugi z Placu D'Arezzo
Prezent od chłopaka na Mikołajki


Mam takie założenie, że przeczytam więcej niż te 12 pozycji, ale czas pokaże czy się uda :)
Równieź i Was zapraszam do wzięcia udziału w tym wyzwaniu - jedna książka na miesiąc to naprawdę niewiele.

Pamiętajcie:


6 komentarzy:

  1. Czytałam Lesia, Lśnienie i Gwiazd naszych wina :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że fajne te książki były. Już niedługo się przekonam - zacznę od Lesia ;)

      Usuń
  2. Przeglądam i zastanawiam się, czy którejkolwiek z uczestniczek uda się podać taki sam tytuł jak komuś innemu z wyzwania. Mówię oczywiście o przypadku. U Ciebie nic swojego nie znalazłam. Ale... myślałam o doedukowaniu się z j. niemieckiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, ciezko znalezc u kogos innego ta sama ksiazke, ale przynajmniej mozna podpatrzec i a noz widelec znajdzie sie kolejne ciekawe pozycje warte przeczytania :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę czytania po raz pierwszy Lesia. Baw się dobrze! ;)
    I powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń