poniedziałek, 29 grudnia 2014

ROK 2014 - Podsumowanie


Ten rok był bardzo ważnym rokiem dla mnie i mojej rodziny. Wiele się u nas działo, w sensie pozytywnym.
Udało mi się osiągnąć wiele, sprostać wyzwaniom, które sobie postawiłam J

Wyzwania życiowe:
Kupno mieszkania
Urodził się Kacperek (siostry syn)
Wesele drugiej siostry

Wyzwanie książkowe:
19 ksiazek przeczytanych, średnio 1,6 ksiażki na miesiąc

Wyzwanie treningowe:
Waga – początek roku 57,9 kg -  koniec roku 54,9 kg – 3 kg mniej ;)

Fitness- do połowy roku fitness 3 razy w tygodniu, w drugiej połowie roku 2 razy albo raz w tygodniu z przerwami

Wyzwanie handmade:
Kościółek z lukru
Mini domki z piernika
Wieńce z szyszek
Choinka z piór

Wyzwanie wypiekowe:
Ciasto chałwowe
Ciasto marchewkowe
Muffiny z budyniem
Mini serniczki
Pierniczki
Kruche babeczki z lemon curd i kremem z białej czekolady
Marmurkowe muffiny
Ciasto bananowo- czekoladowe

Niestety z trzymaniem diety było różnie. Zdarzało się ostatnio coraz częściej, że zjadałam coś, czego nie powinnam (słabość do czekolady...), ale teraz mogę to poprawić i dodać zdrowe żywienie jako plan na następny rok.

Również muszę wrócić do systematycznych ćwiczeń. Po przeprowadzce ciężko mi było wrócić do treningów.

Z nadzieją patrzę na następny już 2015 rok, który napewno będzie równie przełomowy co ten mijający :)


Życzę Wam wszystkiego dobrego na nadchodzący Nowy Rok!

2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego :) Dużo rzeczy udało Ci się zrobić, jestem pod wrażeniem :)) Ja też lubię podejmować dużo wyzwań. Dodaje mi to energii. Poszukam teraz posta o oszczędzaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Post o oszczedzaniu znajdziesz tu: http://treningowewyzwanie.blogspot.com/2014/11/wyzwanie-oszczedzanie-52-tygodnie.html
      Powodzenia ;)

      Usuń