poniedziałek, 2 marca 2015

Tydzień treningowy 16-22.02

Poniedziałek 
REST

Wtorek 
Fitness Blender - HIIT Cardio and Abs Workout
avg hr 140
max hr 175
kcal 311
fat 11,1 g

Środa
Fatburning step
avg hr 171
max hr 189
kcal 540
fat 12.1 g

Czwartek
Miało być:
Cardio Workout At Home - Abs Workout and Bodyweight Cardio to Burn Fat Fast
ale nie bylo bo wczorajsze stepy spowodowały u mnie niewyobrażalne zakwasy w nogach :(

Piątek, Sobota
REST

Niedziela
Shape
avg hr 138
max 183
kcal 348
fat 12,3 g

Podsumowanie:

  • 3x trening w tyg.
  • spalonych 1200 kcal
  • zapisuję, co jem codziennie/ od 16 lutego
  • zero słodyczy!




5 komentarzy:

  1. Przydałby się komentarz do tej rozpiski, bo nie wiemy, czy dieta w postaci kalorii to wszystko co powinno być. Warto pomyśleć o zbilansowaniu i podaniu wskazówek na temat tego co jemy, a nie tylko ile kalorii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego co jadłam, niestety nie podawałam na blogu. Nie jestem zwolenniczką liczenia kalorii, ani przesadnego odchudzania. Podane spalone kalorie są wartością wziętą z pulsometru, który liczył spalone kalorie przy każdej aktywności. Wiadomo, że jest to ilość dosyć uśredniona. Oczywiście, żeby rezultaty ćwiczeń i naszych treningów były jak najlepsze, trzeba stosować zbilansowaną dietę :) Rozpiska ta pokazuje moje cotygodniowe treningi, do których może już niedługo wrócę... Kontuzja ręki spowodowała odstawienie treningów na kilka miesięcy...

      Usuń