wtorek, 1 marca 2016

Moje książkowe wyzwanie z zeszłego roku

Pamietacie? Jak nie, to proszę zajrzeć TU

Nikt się chyba nawet nie zorientował, że zamistast 12tu książek pojawiło się u mnie przez niedopatrzenie jedenaście :)

Z tych jedenastu pozycji zostały mi do przeczytania tylko 4:

Sally Beauman - Die Liebe einer Unbekannten
Kolejna książka po niemiecku, wygrzebana ze strychu u rodziców mojego chłopaka. Już jakiś czas leży u mnie i czeka na swoją kolej...

Sandra Brown - Scharade
Kolejna znajdka ze strychu, również po niemiecku :)


Mike Gayle - Szkoda, że Cię tu nie ma
Książka od siostry, już ją kiedyś zaczęłam czytać, ale odłożyłam, więc już jej najwyższa pora :)


Eric-Emmanuel Schmitt - Papugi z Placu D'Arezzo
Prezent od chłopaka na Mikołajki



Ogólnie przez zeszły rok przeczytałam 20 książek! 
Po listę zapraszam na moją półkę na Lybimyczytac.pl

Na dzień dzisiejszy w tym roku już mam na koncie 10 książek, więc ten rok może być lepszy pod względem czytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz