piątek, 6 września 2013

Trening dzień trzeci i ostatni?

Dziś udało mi się wstać pół godziny wcześniej i zjeść porządnie śniadanie w domu. Obiad był pyszny i zdrowy a na kolację zrobiłam placuszki na słodko.

Mój jadłospis:
- śniadanie - musli na mleku, herbata zielona
- 2 sniadanie - kanapki z pastą z makreli na sałacie
- obiad - placuszki z dyni z sosem grzybowym
- podwieczorek - ciastka owsiane z owocami suszonymi
- kolacja - placuszki waniliowe z powidłami śliwkowymi

Niestety przy treningu z playlisty C, a konkretnie przy rozgrzewce http://www.youtube.com/watch?v=CH3jHiNMGtI&list=PLCISUADzs2-624gujITrrCpLhMPK9s4H6&index=2
skręciłam kolano. Na następny dzień poszłam do ortopedy, który kazał oszczędzać nogę i odstawić ćwiczenia na 2-3 tygodnie ...

Cóż, pozostaje poczekać i następnie znów zacząc - tylko wtedy stworzę swoją listę - będzie na pewno bezpieczniej, bo wiem, jakich ćwiczeń unikać i jakie są niewskazane (parę lat temu miałam zerwane ścięgna w drugim kolanie, 2 razy gips a potem zabieg).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz